Известие

Collapse
No announcement yet.

Пада ми акумулатора като преседи 2 дни без да паля колата!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пада ми акумулатора като преседи 2 дни без да паля колата!?

    Здравейте и за много години. От много време имам профил , но ми е деактивиран и си направих нов...

    Автомобилът е 147 1.9jtd 16v - remap.me
    Проблемът с колата е, че като постои два дни без да съм я палил, батерията пада и върти едва едва. Ходих по гаранция на акумулатора и се оказа, че няма утечки, алтернатора зарежда и си държи тока, когато не е закачен на колата(5 дни го оставих да стои на студено и като го замерих, не беше мръднал). Мерих го с уред, който мери пусковия ток.
    В последствие реших да меря аз за утечка по схемата с мултицет, където се държът съответно едната палка на клемата, а другата на минуса на акумулатора и се разединяват без да се прекъсва веригата. Показва 0.01А при настройка на мултицета да мери 5А. Нещото, което ми направи впечатление беше, че клапата на парното (нз точно коя) се включи и изключи от нищото и тогава отчете по-голяма консумация. И друг път ми се е случвало да я чувам без да съм на контакт. Замерването го направих 2 часа след като изгасих колата, заключена с оставен отворен капак за да не се включи някои консуматор.
    Въпросът ми е има ли някои идея тая клапа как се командва без да съм на контакт когато си поиска???
    Благодаря предварително...��
    Last edited by degweed2; d.m.y г., 20:05.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm

  • #2
    По принцип - застудее ли и не запали - нов. Аларма имаш ли, та да ти прави отвреме на време номера?
    Last edited by GammaRay; d.m.y г., 21:56.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Трябва си ежедневно каране. Особенно при минусовите температури. Аз съм с бензинов автомобил и с акумулатор който през октомври 2015г. направи пет години. Не карам всеки ден, което никак не е добре. Но пък го зареждам акумулатора всяка година в началото и края на зимата.

      Comment


      • #4
        Акумулатора е на 3 години Бош S4 и след измерването показва че е на 78%, което значи че е добър. Не е от него. Карам всеки ден, но ако презстои 2 дни пада...?
        Нямам аларма.
        Last edited by degweed2; d.m.y г., 00:31.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm

        Comment


        • #5
          Да си пипал скоро или не скоро по ел. системата? Аз бях пускал маса на плафона в багажника и докато усетя , че имам утечка скапах един акумулатор. Понеже ми падаше през няколко месеца отвенъж и не мислих, че може да е от това.

          Comment


          • #6
            Не съм. Мисля си и за затягащ стартер..?
            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm

            Comment


            • #7
              Или утечка от радио/cd, аларма или някой друг модул с проблемни кондензатори. Измерете утечката, според мен.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Утечката е 0.01А.
                Може би е стартера...
                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm

                Comment


                • #9
                  Тая клапа е на климатика. И при мен докато извърти ми се качват до 1.04 и след 30 сек отива на 0.07. Мога да ти кажа кой бушон да махнеш, за да не върти докато правиш веригата. Долу в ляво , син , 15А. Аз мерих, че само ме биеше ток като сляза и накрая се отказах. Оказа се , че май дрехите са проблем. Трябвало гол да карам

                  Video - https://www.youtube.com/watch?v=iBmM...ature=youtu.be
                  Attached Files
                  Last edited by Ivaelo; d.m.y г., 17:59.

                  Comment


                  • #10
                    Не, не е необходимо да караш гол в тази зима, можеш да настинеш! Решението е елементарно, загледай се в двете оградени места:
                    Attached Files
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      0,01 или 0,1 е отечката,първото ми се струва малко несериозно или не мериш като хората.При мен е 0,06-7-8 и на 2-3 ден пали от раз и на -10
                      Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                      Comment


                      • #12
                        аз имах проблем с магнета. бях го направил да работи и на загасена кола. след като го направих да работи само на запалена кола и вече паля след колкото и дена да стои колата.
                        JTD 105+

                        Comment


                        • #13
                          Моя се пуска и на загасена кола, има си схема на свързване за да не ти пада акумолатора.И на двата фиата на жените е пак така и не падат и след 10 дена.На сонито обаче се оказа че два кабела не са баш така както ги дават да се свързват ами наобратно, просто отидох на такъв дето туй му е работата щото им знае особеностите.На мен ми идеше да го шибна в бурдюра проклетото сони.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                            0,01 или 0,1 е отечката,първото ми се струва малко несериозно или не мериш като хората.При мен е 0,06-7-8 и на 2-3 ден пали от раз и на -10
                            Ами точно толкова показва, когато съм загасил,заключил и меря след около 2 часа. То ти палиш, но при мен ако се включва консуматор по някое си време си го дърпа тока, а аз като меря си показва 0.01. Трябва някак за 2 дни нон-стоп да меря има ли утечка.Казаха ми, че има такива уреди, които записват за утечка, но пък не става ясно къде е консуматора.

                            Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                            аз имах проблем с магнета. бях го направил да работи и на загасена кола. след като го направих да работи само на запалена кола и вече паля след колкото и дена да стои колата.
                            Моето радио също е така направено понеже няма бутон да се изключи (Pioneer 2din). Незнам как и защо, но не се изключва.
                            Пуснал съм му постоянен плюс. Някъде от под волана го взех и го прекъсвам с цк ключе. Възможно ли е там да е проблема???

                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Моя се пуска и на загасена кола, има си схема на свързване за да не ти пада акумолатора.И на двата фиата на жените е пак така и не падат и след 10 дена.На сонито обаче се оказа че два кабела не са баш така както ги дават да се свързват ами наобратно, просто отидох на такъв дето туй му е работата щото им знае особеностите.На мен ми идеше да го шибна в бурдюра проклетото сони.
                            Каква е тази схема ако не е тайна?

                            Но пък щеше да дава утечка ако беше от плеъра.И нещо друго да спомена, че последно като не запалих закачих зарядното за около 30 мин. и запали, което ще рече, че не е бил много зле акумулатора. Има ли вариянт стартера да прави проблем( нещо като утечка) или алтернатора и аз да не го хващам на мултицета?
                            Last edited by degweed2; d.m.y г., 22:32.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm

                            Comment


                            • #15
                              От замяната на фабричната гайда с афтърмаркет Си Ди плейър е изключено да ти пада акумукатора. Си Ди-то харчи пренебрежимо малко ток в режим "изключено", което е неизбежно, защото има настройки, които се пазят в енергозависима памет и трябва тази памет да се захранва. За свързването на такъв плейър не се преправя инсталацията, ако не смяташ да изкарваш сигнали към усилвател или да правиш разни ТНТМ-та.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment

                              Working...
                              X